tisdag 23 juni 2009

23 juni 2009

tjaa, sry att jag inte bloggade igår men ja va ute å fiskade till 12 på natten;p
haha, och så klantig som jag är så halkar jag ju ner i vattnet, sémst haha.
madde for hem igår också vid typ 3? innan det så var vi i stallet, red typ 20 minuter, skritt lite trav sen for aggis å linda till malmen(: hihi. så idag ska jag till stockholm med dinah,danne och mormor. ska på grönalund, skansen,ngt mer och träffa moster;d fetnajjjjjjs.sen när jag kommer hem så ska jag ta hand om toves djur i 9 dagar ungefär, rida lite också. sen den 6 juli-12 juli kommer jag vara i götebooorg, ska dit med unf, tågresa dit med pauline,markus,jakob,fredrik å typ kalle och peter också tror jag iaf, har för mig att tina sa de!;)iaf så kmre bli fetnaaajs!! liseberg å massa aktiviteter:) :) :) sen tågresa hem med samma personer + tove, ba chill^^ :d
sen dagen efter jag kommer hem så åker jag och sofia till pappa i england;D;DD;D;D;D
taggar som faaaan!!;D sen kommer jag hem igen 20 juli. och sen typ 24-25 juli äre musikfestival i angsjön, och dit hade jag tänkt att fara, även om de inte blir med madde nudå, för moa skulle kanske med henne dit då. men ja far dit hursomhelst, kmr va me nå najs pers!;D blir ba najs som faaan. hehe;D aja, nu tkr jag att jag skrivit myckeee.. haha.



hare bra, ät chokla //// ¤ sagapagaaaaaaaaaaaaa ¤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar