måndag 15 juni 2009

15 juni 2009

tjooooooooooooo, jag tycker att jag lyckats ganska bra med att komma ihåg bloggen?:)..
förut har jag typ klarat 3 dagar?
haha skillsss, aja, igår så efter konsum så for jag till Vilma, vi gjorde pizza, for å badade i snålle,
hade "kalasparty" för robin xD xD hahahahahahahahahahaahahahaahah ojojojojoj.
sen typ snacka vi, å letadeee...;];]
sen idag så vaknade vi typ vid 10? käkade, skulle ut å fiska, men precis när vi skulle fara så började det ösregna och åska som fan.. så då fick vi gå in igen. sen så gjorde vi en special milkshake, haha, ggööött;p.. sen så varte cp, å så cyklade vi hem till mig, satte oss å spela lite;p fika och såå, sen för en timme sen så for hon till pelleplutt å fixa där, hon kommer hit om typ en halv timme kanske, och ska sova här:) banaaajs, !;D sen onsdag äre ridskoletävling på ridskolan, ska nog fara och kolla:) tror de iaf, sen så torsdag-söndag far jag och firar midsommar:) fetnaaaajs!;d
nu sitter jag å "tuggar tuggummi ;] " hehe,och väntar på att vilma ska kommaaaaaa.
smsaaamig ni som har mitt nummer;D;DD

aja., ska dra, hare kung läder pung!!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar