lördag 4 juli 2009

sorryyyyy

haha, jag vet att jag inte har någon läsare typ, elr jo typ amanda ngn gång då å då, sen brukar madde busa med "status knapparna" haha. men ändååå. jag har inte haft orken att blogga helt enkelt. varit i stockholm, kompisar tagit hand om hästarna haft besök m.m. bara 2 dagar kvar till göteborg nu, sen 9 dagar till england!! taggad, men samtidigt nervös på nå sätt.. haha, aja blir kung! jag och sofia å pappa kanske ska åka luftballong i england, FETTLÄSKIIIIGT!!!!!
men de blir nog bra ändå;] ... hehe, hoppas på en lugn flygtur både dit och hem, vill gärna komma hem hel och levande !(= har sett as mke om massa flygplan som kraschat osv. vill inte vara med om det kan ja lovaaaa. menmen.. hur har erat lov varit?:) men men nu ska jag gå och duscha, ensam hemma ;D;D;D;D.. kom å joina mig vettjaa!!;D
ajaaa, hare bra å va glaaaa(D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar