tisdag 16 juni 2009

16 Juni 2009

tjobree alla, idag hare fan varit en bra dag tkr jag !! :)
Vilma sov ju som sagt hos mig, vi typ chillaa, sen så for hon hem och jag va med mimmi
ett tag, det var länge sen!:) vi fikade å chillade. Sen for ja å gick en bit upp mot vägen och snackade med Colin i telefon, lite Rickey också. Sen for jag med Linnea till malmen, tittade när hon hoppade. Sen for jag själv till vännäsby och satt å snackade med Rickey medans vi såg på Colins match, dom losade men jag hade iaf skojj;) haha;d
sen nu ser jag på film och sitter här, colin å rickey skulle ringa mig om ett tag också, kung kung lingon pung!;d
haha, men ajaaa, skriver senare också! hare bääääääst fettohäst :]



Helt galet hur jävla mycket jag saknar dig!
jag kommer alltid att älska dig Ronja!! <3 ;*

2 kommentarer:

  1. hahah nämen sagali kör hårt med colin, hahahha du fattar vad jag menar;)

    puss sötnoooooos/m

    SvaraRadera