fredag 12 juni 2009

12 juni 2009

WOHOOO, nu igår så fick vi sommarlov;D
kort om dagen igår; tog bussen till skolan på morgonen, for till kyrkan å hade avslutning,
kort avslutning, lite fotografering, sen upp till skolan där vi fick glass och betygen:]
höjt mig i 2 ämnen, alltså jag höjde mig från g-vg i biologi och fysik:) wohooo, sen hade jag några vgn kvar, å så inget ig:):) ändå nöjd att ja hade höjt mig i dom ämnena, för nu har jag vg i alla NO ämnen, å de är de jag har mest "problem" med å lära mig, + matte då, men de funkar iaf(A)... haha
sen efter de, så for jag me madde hem, vi chilla, for till stallet, for hem, gjorde oss i ordning, å drog till stan, fett med najs i bussen dit me madde,amanda å malin, haha, ja hade lite överenergi (aa)
sen så på stan vare fettnajs ;D träffa massa, hade de ba skojj:) hihihihii.. sen hände de massa också, men de hör väl till ibland;p.. sen så bussresan hem, ojojoojoj vad ska man säga och vart ska jag börja? haha, om ni vill veta mer om de får ni fråga, för ja orkar inte skriva de nu:)
sen sova ja ju hos madde, åså hade jag tydligen pratat i sömnen å sagt ba; FYFAN VAD FUL
hahahaahaha, wooops :] .. sen så idag har vi ätit toast, sett tv, ja har ridit, varit i stallet, osv,
hihihi, fetnajs:) "träffa" Leo å Colin också, haha haft loka krig med bella, osv, ;D
aja, nu taggar jag bara angsjön som fan(: heheheeheh. aja, ska dra, harekuuuuuuuuuung;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar