måndag 15 juni 2009

16 juni 2009 03:01

kort inlägg nurå, jag är skit trött! men jag och vilma började försöka lära oss "hoedown throwdown" dansen.. hahaha omg.. jag kunde den ett tag, men sen va ja tvungen att lära vilma den så nu har jag glömt typ ordningen(aa) smarttjeeej^^ ..
under dagen så har jag varit med vilma, snackat med rickey i telfn, skrattat sjukt mycket! osv..
ska ringa Colin imorgon också med Vilma, typ då vi vaknat,fast det lär ju inte bli speciellt tidigt;] haha.
aja, nu ska ja väl stänga av datorn å va lite social med Vilma! hare kung kängru pung! cyaaa;D



http://www.youtube.com/watch?v=JmBsxotPG1o

där är videon för ni som ska försöka prova, haha man
får då grymt mycket skratt med på köpet!





Jag och Vilma bjú på en gobild på oss, lite allmänt trötta å överspeedade:] hihihhihihii.. fyfan va vi är fula :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar