onsdag 17 juni 2009

17 juni 2009


hihi, idag så blir det bara massa tråk hemma, jag ska typ städa, håller på med en tvätt just nu, och sen så packar jag också, och för er som känner mig vet nog hur dålig jag är på att packa, eller madde vet iaf ;] haha.
iaf så ringde ju colin igår å jag snackade med han och Rickey i en timme, haha. ojojoj riktigt roligt å lyssna på dom;p haha:)
iaf så när jag vaknade så var det SOL ute för typ första gången under sommarlovet, jag drog på mig min bikini och sprang ut och solade i en timme:) götttt. de va jävla skönt;]hihihi..
hehe, iaf... nu sitter jag och väntar på att tvätten ska ha tvättats klart, så jag kan få hänga upp det!:)
jag har sån jävla problem med vad jag ska ta med mig imorgon;p hahah.. jag brukar alltid packa för mycket, och när jag väl inte tar för mke, då äre saker jag glömt ;p hahaha, jag suger !
sémst :] nu sitter jag här och lyssnar på musik, tipsa gärna om låtar !! :)
nu ska jag dra, hare fetnajs och ät bajs!(: hihihi...

( haha, jag tror ja kanske ska sluta med rimmandet?;p eller. haha).

www.sgli.blogg.se

det är min andra blogg, som jag hade glömt bort att jag hade, så den kan ni ju också kolla in om ni har tråkigt någon gång, för jag skriver där också ;D

2 kommentarer: