söndag 7 juni 2009

7 juni 2009

tjobreeeeee! igår vare national dagen, och det var också min mammas mosters 50års fest, mycket roande, :p hahah. massa gomat, biljard, fotboll osv.. menmen, palla inte skriva så mycket, jag knr mig så sjukt sliteen. åså imorgon ska jag till det förbannade berget, fast jag ska inte ta me kryckorna, jag ska leva på ipren hela dagen istället, för att jag int ska känna smärtan..
de får gå det också! nu sitter ja å bloggar(nähää;O? ) lyssnar på musik å msnar me socialt folk;d
jag har btw fått klääääder i helgen;D å får mer på tisdag, åså ska jag köpa nya skor:) hihi..
asså.. ja vet inte va ja ska skrivaaaaa;/ damp, tipsa mig nu!!?!?! ;D
aja, ja ska dra, hare kung!:)
lägger in lite pics imorgon eller senare ikväll:) <3
CYA;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar