fredag 5 juni 2009

5 juni 2009

tjobree, idag har dagen varit hyfsat chill, tycker jag iaf. ingen slöjd typ, eller jo, typ 10 min, men iaf jag behövde inte göra något. sen idrotten kunde ja inte vara med så mycket ju, spanskan chill, so lyssnade på en judinna som pratade(: sen vare inge meer, jag kom hem, chilla, for till stallet å kolla, sen kom hem, chilla, ser på en film nu, blir lite små irriterad på den men..that's life.
Sen får ja lite små damp på Jörgen, vi ska ju till nå berg i Bjurholm på måndag, å klättra upp. å jag måste också det,haha. jörgen vill fan döda mig! hur fan ska jag kunna klättra upp för ett berg med kryckor? :S fattar fan inte hur han tänker :O aja.. så om ja inte bloggar på måndag, så är jag nog död!gaah, längtar inte;O !?!?!?!haha. ajaa, ska bara se klart filme
n nu och sen ska jag sova, för jag ska upp 8 imorgon för 9 bäre av bortanför övik, lååångt;]
har inte så mycket mer å säga, hare kung! cya;D


En sån vill jag ha!!:) siberian husky


1 kommentar:

  1. Hon hade gärna hjälp dig om hon hade vetat blogspots mått, hon kan typ bara designa headers till blogg.se eftersom det är det hon är van vid med min blogg... <3

    SvaraRadera