torsdag 4 juni 2009

4juni 2009

Kort sammanfattning av dagen, måste sova;]
Jag försov mig i morse, vaknade 8 och bussen g
år kvart i 8.. aja, tur som jag har är mamma hemma och jag kommer till skolan ungefär 25 minuter sent;] haha, wooops. skolan rullar på, matteprov på morgonen, sen svenska, ganska chill, spanska mkt chill! sen lunch, sen bare av till bellas stuga i hjoggsjö, och det första som händer är att nästan alla går ut på en lång smal brygga i vattnet, den går sönder. och vill ni se mer av vad som hände så kolla in länken här under!:)
http://www.youtube.com/watch?v=KHdONgmXVSU
sen efter det så hände det inte så mkt i skolan, alla satt inne å försökte värma sig, de blev lite fika och lite målning. sen skulle vi dra därifrån, alla for typ på dirren, men sabina(lärarn) som jag,jappe å jesper.h skulle åka med var tvungen å vänta på dom sista som väntade på skjuss. (suck)
vi fick sitta i bilen i 30 min ungefär innan vi kunde fara. och medan jag,jesper och jappe sa
tt i bilen vart de skoj ändå;p haha. mer orkar ja inte skriva om de. sen efter skolan drog jag till linnea, såg hennes nya ponny, såg beck, å en annan film, å gjorde lite annat smått. har inte så mycket mer att säga, imorgon äre fredag, kommer att blogga då också, sen ska jag försöka ta med mig min bärbara dator till dit vi ska, bortanför övik, vännersta tror jag det heter, något sånt iaf! vi ska fira mammas moster, blir säkert najs(: ska försöka blogga det jag hinner där också:)!!
men ni får hare kung! ska sova nu så ja inte försover mig;] hihi.. btw, betygen sätts ikv!;o
vill fan veta nu juu;] .. aja, cyaaaaa!;D


fett sexig bild på klassen(A) haha. fast några är inte där,eller någon* men men, lätt bästa klassen! 8c :D


//sagapaga!



du förstår inte, eller hur?
jag gillar dig sjukt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar