onsdag 10 juni 2009

10 juni 2009 !!

jäjäjäjäjäjäääää!! imorgon direkt på morgonen så äre avslutning:) !
så jävla skööönt, sen får ja betygen;], glass och sen bäre av upp till madde, najsnajs, vi ska typ chilla, göra oss i ordning sen ska vi fara till stan :) där ska vi väl göra allt möjligt, de är sån hära avslutningsfest så de är typ
bouncy boxning, mekanisk tjur osv.himla naajs;]
jag hare lite skoj me olika färger för nu är ju sommaren här å då skare va glatt:) om en timma, eller lite mindre än en timme så ska jag på mina syskons skolavslutning, och efter det så kommer kanske vilma hit och sover här, och åker sedan med mig till skolan imorgon bitti!:)
riktigt trevligt, min outfit imorgon på avslutningen är ; bruna tights, långt blått linne, och en brun bolero:) hihi.. sen när jag ska till stan så blire nog nå jeans å munkis;] de är chill. jag kommer nog inte hinna blogga imorgon för de kmr vara ganska fullt upp, men ni får hare kung utan mig ändå;]höhöhö., inte för att många läser men(AAA) ja vet inte riktigt mer vad jag ska säga om idag, eller jo jag kan ju berätta om dagen? xD haha, iaf, så vare NSDK idag, alltså "näst sista dagen kul" och då vare typ 10 stationer, bla; vattenballongskastning, springning med ägg på sked, å massa andra saker:) de va rätt najs. bättre än vanlig skola iaf! sen till lunch vare
pannkakor med sylt och grädde.
det var najs iaf, sen i slutet vare konsert av endel elever, underhållande;p(:
menmen, nu ska jag dra, hare kung! cya;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar