söndag 14 juni 2009

14 juni 2009

tjoo, vilken morgon ;S!
vaknade vid halv 5 för att en jävla mygga flyger runt mitt huvud och surrar, fyfan vad jag hatar att dom låter! fast ändå tur på dagen, för då kan man döda dom;o heheheh. sen så höll myggjäveln mig vaken i 1 timme;S,S;Ss.. från halv fem på morgonen till halv sex, trodde jag skulle avlida;o..
iaf så blir det å sälja bingolotter idag, mellan 14-15 på konsum. kom å joina mig?(AAAAAA) haha.
sen annars idag vet jag faktist inte vad som händer? typ ingentiiiiiiiing..
funderar på om jag ska färga håret blondt eller hare kvar som jag hare nu?... hmm. vill ändå färga blondt, men utväxten?...... å då måste man ju färga hela tiden baaaaa.....
aja, vi ser väl, elr vad tkr ni?:)
taggar angsjööön..

men nu måste jag dra bort till konsum, skriver mer sen, hare kung;D

1 kommentar: