torsdag 18 juni 2009

18 juni 2009

tjaa, nu sitter jag här och väntar på att vi ska fara, fetnajs!:)
taggaaaaaaaaaaaaaaaar. iaf så tror jag att jag packat för lite xD hur jag nu kan tro det med tanke på att jag har en stor proppfull väska ;P haha, + en hel väska bara för täcket ! hahaa, omg. jag suger som sagt på att packa!! i helgen blire massa bad, paddla kanot, å kompisar;D fetnaaajs*.*
hihihi.. aja, vad ska ni göra i helgen och under midsommar?:)kommenterakommentera(aaa) hehe.
det är fan fint väder idag också :D:D:D:DD::D:D:D:DD:D:D:D kunggung! blåser lite bara, men det är iaf blå himmel och sol!:).. hoppas det håller sig hela helgen;D och hela sommarloveeeeeeet!!
nu så sitter iaf mamma och ska boka flygbiljetter till mig och sofia, så tagga england då;D
aja, nu ska vi typ dra, hare bäst flytväst! ;]

2 kommentarer: