tisdag 28 juli 2009

angsjön m.m

heejs, nu är jag tillbaka från angsjön igen(=
jag säger bara, fyfan vilken jävla helg ! fan bästa på länge!! ;D
fettnajs med folk, riktigt roligt ! kmr aldrig glömmareee!
va uppe totalt 56 timmar på 3 dagar ;] sov bara 16 timmar, och då räknar ja me då jag kom hem också ! haha. sen dagen efter jag kommit hem sov jag fram till 1. tog en macka sen sov jag till 5 då de va middag;] .. sen GICK jag hela vägen till mimmi och adams lägenhet i stärkesmark, tog en timme, ahah. väl framme så spelade jag, mimmi och rasmus twister, såg film å hade de fetnajs(=
sen idag så har vi tp sett beck, varit barnvakt åt Agnes, sötunge. och nu färgar jag håret ;D
hoppas de blir bra !! :):):):):):)) ikväll händer väl inte så mycket mer, blir väl å sitta här eller se film.
sen imorgon ingenaning, men på torsdag ska ja me amanda till hörnefors <3 kommer säkert bli supeeeer najs! aja, jag har inte så mycket att säga, lägger in bild sen på hur håret blev, cyaa!! ;D

1 kommentar: