måndag 6 juli 2009

måndaaag!

börjar med att säga, GRATTIS PAPPA =) om en vecka kommer jag <3 !!
det kommer bli fetnaajs!
men iaf, jag taggar göteborg me tåg ikv ! så sjukt roligt vi kmr ha ikv, elr hur pauline? <3 :D:D:D:D
sen me er andra på tåget också, vet inte riktigt vilka som är i våran hytt;]
sen kmr ju tove i göteborg också:) kommer bli en jävligt rolig vecka tror jag!!
idag så for ja upp tidigt å cyklade till stallet, flyttade hästarna till"dag" hagen, busar^^haha,
sen kom jag hem å gick å la mig igen, sen sov jag och vaknade 13:37
hahahahah ;] snart ska jag packa ner det sista och se till att allt är klart:):) sen far jag till ica handlar lite gött innan resan, seeeeeeen blire najs,!
tyvär ingen bloggning på en hel vecka, sen ska jag försöka hinna blogga lite på söndag kväll, vet inte riktigt vilken tid jag kommer hem men,. sen på måndagen igen så far jag till england på morgonen med Sofia:) träffa pappa igen, sjukt längeseeeeen!! <33
men nu ska ja dra, hare bäst! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar