tisdag 21 juli 2009

madde is baack in bed !

hejhejhejhejhejhejhej! guess whos back in my bed? JO
www.madeleneelundberg.blogg.se ;DD;D
-
hahaha och bara så ni vet så äre madde som skriver nu, fast sagali skrev de där uppe men skit samma! hahah iaf så ska jag vara duktig o skriva i hennes blogggggiii, de började med att ja kom hit o fick 26 chipspåsar. inte illaa asså! haha fast min lilla tjockis får hjälpa mig o äta. iaf så sitter gullungen o sjunger med sin mobil o jag skrattar som fan! AHHA NU KOLLAR HON MIG I MUNNEN O SÄGER ATT HON VILL GIFTA SIG MED MIG. hahah hon har faktist nå fel helt allvarligt, men jag älskar hon endå! de va faktist 3veckor sen ja va med hon, tror inte jag har varit utan henne så länge fett lång tid. haha ikv ska vi se the unborn. o jag med min fina engelska sa ba; ska vi se the junborn. hahahah o sagali ba kolla på mig som ja va dum i huvve, haha men liite skoj endå! justefan, sen fick jag ett asfint halsband också. pluttititititititititiiti, haha näe nu fan har jag skrivit jävligt långt så ni får hare bäst o peta arsle, pussssssssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar