lördag 18 juli 2009

18 juli 2009

haha, eftersom att madde hade problem med att lasa mitt forra inlagg sa skriver jag pa svenska nu! ;p haha. aja, igar va vi tvart och shoppa, sen for vi till faster Nikki, va me sma kusinerna Ellis och Joseph, haha buuusiga. sen for vi och bada lite, da va de en kille som typ foljde efter mig a sofia, vilken pool vi an va i, sa satt han typ i ett horn och ba kolla pa oss, helt knaaasa xd sen sag sofia inte han hon ba: now he's gone. sen stog han typ bakom henne, XD hahahahahhahaha faaaaail! plus att hon snacka ju pa engelska sa han forstog ju ocksa, seeeemst!! sen nar vi hade bada klart och gick upp, da gick han ocksa upp :o och sen nar jag och sofia stog vi speglarna, da kom han forbi och blinka, och sa ngt som vi inte hann me a hora ;p hahaha, fett konstigt.
sen nar vi kom hem lanade vi 2 filmer som vi sag a chilla. sen idag har vi bara traffat typ hela slakten ;] sen nu sitter vi har. och jag maste bara saga en sak, ingen som laser ska ta illa upp av de har, de handlar om ngra andra xD HELVETES IDIOTER, JAVLA MANSHOROR.
far se om jag bloggar ngt imorgon, vi ska och grilla hos frank och monica :) sen pa mandag morgon far vi ju hem till sverige igen! har gatt skitfort! haft grymt roligt har! aja, blev ett langt inlagg nu, men de gor inget ;] hihi. aja hare fettnajs, at gul majs!
-
-
sssaknad.

1 kommentar:

  1. hahahah gullunge de är inte mitt fel att jag inte fattar!

    SvaraRadera