onsdag 15 juli 2009

breaking news from england!

hejjjjs! sitter i england hos farmor och farfar! bara najs. idag har vi varit lite vid havet, kort go kart, och shoppat! typ fettmke rea, men anda dyyyrt! fatta mke de skulle kosta om de va fulltpris^^ haha. kopte en present till madde, en troja, skarf och ett par "byxor" som ja letat efter lange! imorgon sa ska jag a sofia typ shoppa hela dagen, for alla pengar typ ;]
och sa kommer Ellis och Joseph ocksa :) mina sma kusiner som jag traffade senast 2 ar sen.. dom ar 2 och 5 ar typ.
igar sa va vi bara hos Leah ( min faster ) och traffade Aidan min lillakusin som jag daremot aldrig traffat forut, for att sist jag var i england sa var inte han ens patankt ;] hihi. men han va fettsoot!

-
-
fettsnygg!
-

livet leker och jag steker ! // sagapaga, the one and onlyyyyyy ;]

1 kommentar:

  1. JAG SAKNAR DIG!
    DU SKA FÅ CHIPS NÄR DU KOMMER HEM!
    PUSS!!!!!
    /madde

    SvaraRadera