söndag 31 maj 2009

söndag 31 maj 2009

sry att ja inte har skrivit men här har ni anledningen;



fredagkväll- for på ridningen, skulle hoppa thalia, allt gick super tills omhoppningen,
tappade ena stigbygeln andra hindret, var inte beredd på hennes skutt, flög fram, hon sprang, jag flög. ont som fan. fick hjälp av banan från ngns mamma, hon ringde min mamma, mamma kom, dom ringde ambulansen, ambulansen kom, fick syrgasmask, sprutor osv. dom körde mig till akuten,där fick ja ligga ett litet tag, sen kolla dom mig, sen fick ja ligga lite till, sen in i ett sånt dära rör man ser på tv, då dom skjuter in ngn på en säng in i ett rör, magnetröntgas där inne i 1 timme, sen fick ja ligga me massamassa smärtstillande, sen kl 2 fick ja fara till ett rum, där fick ja mer smärtstillande, å där har ja soviit i 2 dagar. sen idag vart ja röntgad igen, gjort lite undersökningar. å det slutade med kryckor, fan också! men sist men BÄST, så fick jag hälsa på sebbe ett tag innan jag for hem;d;d;d <33 sjukt roligt att få träffa han igen! kan ja lova.
åså nu äre min sista vecka med älsklingsronja, å inte fan får jag rida nu heller, jävla skiiiiiit.

aja, det var min helg, hur var eran?;d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar