lördag 23 maj 2009

23 maj.


egentligen så är det 24 maj nu, men klockan är ju 00.08 men;p
iaf, idag har min dag varit ganska chill från början, men hyffsad jobbig mot slutet.
jag vaknade först kring 9 för telefonen ringde, sen la jag mig igen och sov till kvart i 11, jag tog ett glas varm oboy och gick ut i solen och solade :) där låg jag väl i en timme, sen så gjorde vi upp en liten brasa på baksidan åså grillade vi korv till lunch:) mums!
efter det så spelade jag lite kubb, men sen kom åskan och MEGA MYCKET REGN!
men jag och lillebror gjorde det bästa av situationen, vi tog fram vattenpistolerna och hade vattenkrig i spöregnet :] myyys, haha hade riktigt roligt! sen efter det så for vi och hämtade dinah från pengsjögården, sen kom jag hem, solade lite till, spela lite fotboll på gården. sen vart det middag, grillade hamburare med kroketter:) gott! men sen efter maten tog lyckan slut,
haha, medan alla andra hade det roligt i stan på kulturnatta så får lilla jag så och gräva en grop på gården 1m djup, 1x1m bred. inte kul;o sen när jag äntligen var klar så gick jag in å chillade framför tvn, å nu sitter jag här. ska snart dra mig till sängs tror jag, för imorgon äre ju söndag,åså ska jag plugga kemi och biologi. + att jag vill upp tidigt och sola lite om det är bra väder:) sen lär jag nog få jobba lite ocksåå... men de får gå ändå!:)
men ni får ha det bra och nöjja er med en bild på mig och ronja så länge:)
pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar