måndag 25 maj 2009

25maj -09 igen

tjobree alla ! idag som sagt vare skola, haha. på biologin så skulle vi gå ut och höra olika fåglar och sen komma tillbaka med några inspelade och säga vad dom hette.
höm, riktigt bra gick det väl inte?(aa) jag,sofia och patrik la oss på en gräsplätt bakom hammarhallen och sov typ i 30 min, medan alla andra va ute och leta fåglar;] sen vart de lite "molnletning" eller vad man nu ska säga, vi letade moln på himlen som föreställde ngt, eller rättare sagt patrik och sofia letade, jag skrattade åt de dom hittade;] sen på fysiken gick vi ut och sköt vattenfyllda flaskor så långt vi kunde! blöt/lerig kan ja lova att ja vart! haha. sen so, chilledill, ja och sofia satt ba å snacka me varandra, medan alla andra läste i soboken, nådigt tråkigt för dom andra?;] haha. efter skolan så åkte jag med
bussen till älsklingsronja! efterlängtad? OJA! <3
red i skogen en stund, fett me mys! sen kom jag hem, slappa, åt tacos, gunga på baksidan, bus me hundarna och pluggat kemi! spikat prov? nejnej;p haha, men man kan alltid hoppas på att jag klarar vg iaf?;] hihih, i wish. hiho, nämen nu måste jag fan sova, annars dör jag och inte klarar provet osvosv.. hihi, pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar