söndag 24 maj 2009

24 maj -09


idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket.
mamma väckte mig kring 10 och sa att det var hel blå himmel, så jag drog på mig bikini direkt och la mig i solstolen, där blev jag liggandes i 2 timmar typ, :] hih. skulle kunna ligga där 24/7 fett skönt ju! aja, sen hade jag vattenkrig med syskonen, tog massa kort på isak, bus me hundarna och pluggat kemi och biologi.
ska sova snart så jag hinner inte skriva så mycket idag, men det blir mer imorgon istället:)
juste! när jag låg å sola idag, så kände jag att något kröp på mitt ben, så jag sparkade med andra foten där, och tittade ner, då såg jag vad som hade krypit på mitt ben! EN MEGA ÄCKLIG STOR SPINDEL! shit va panik jag fick, jag som trodde det var en helt vanlig fluga typ, och så såg jag den där jävla spindeln. ursh!
sen så när jag hade pluggat ett tag, så skulle jag ta en paus och sola lite, men vafan tror ni händer, jo såklart så kommer en MEGA geting, typ drottning, och flyger där jag solar, börjar flyga in i alla springor, å jag som är livrädd för getingar fick ju hyperpanik och sprang in direkt och sa åt mamma;] hon ba: nooo, då letar den säkert efter att bygga boo,
jag ba; NEEEEEEEEEEEEEJ DÖDA DEN!!
så jag tvingade ut mamma för å döda den, å tillslut varen död, och då vart mitt liv mkt bättre igen.. tills senare. då vi for med isak, och som ni sett tidigare inlägg så är det en av mina hundar, eller det var -.- nu mera så bor han i innertavle hos 2 st 70 åringar, med ladugård, stor tomt och husbil, han verkade faktiskt trivas bra där, så jag hoppas på det!:)
men nu måste jag sova, klockan är snart tolv och jag som skulle lägga mig tidigt, haha, woopsit, :] haha, men ni få ha de bra, pusshej!:)
en bild på min älskade isak!:)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar