tisdag 26 maj 2009

26 maj -09


har inte hänt något roligt alls idag. jag har blivit sjuk, snorig, täppt, kramp i magen/bröstkorgen, ingen röst å förjävla ont i halsen.. fanfanfan va säämst. ingen skola imorgon, men de är chill.. men ändåå, då måste jag göra springtestet sen, kanske själv, kanske me andra klasser?;O
shiit, jag har ingen kondition än.. jag har ork, men ingen kondition., lät det vettigt? haha njaa.
sen måste jag klaga på mitt jävla lag. f95-94 tränar tsm, vi är ca 10st 95or på 11manna, men ändå får inte alla 95or spela då det är 95ornas seriematch, ist tar dom in flera 96or och 94or?! helt jävla sjukt enligt mig. det är väl förfan 95orna som ska spela sina matcher, och om det inte finns tillräckligt med 95or så får man låna in, men itne fan ska folk i andra åldrar gå före ? ;S blir så jävla förbannad. fattar inte. helt sjuk!! hinner inte skriva så mycket, ska sova och bli frisk! ni får hare bäst ! tjaråååååååå!
btw, jag lever på halstabletter just nu;]

-
- tack.. det är väl förfan bara å säga som det är? eller vågar ni inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar