fredag 22 maj 2009

22 maj.


tjobreeeeeeeeee! Julie kom till mig igår och sov hos mig:) de var roligt, vi for på us möte, såg massa film, gjorde daim, gick ut me alla hundar å lite till:) Vi såg på "john tucker must die" , "step up" och lite av "raise your voice" himla bra tycker jag! Daimen vart faktist lyckad, men hundarna slicka på dom sista bitarna så dom va ba å kasta .. suck.. haha fast va väl lika bra? hur mkt fetare hade ja inte blivit annars?!?! Iaf, idag efter jag å julie hade vaknat och så, så skulle vi gå till järnvägen för att där bli uppplockade av tove,linda och maja för att fara till norrmalm där det var Lokal/regional ponnytävling:) julie drog därifrån ganska snabbt, men jag hade ju ridskola så jag var såklart kvar + att massa kompisar var där, så !
På ridningen så var det bara jag,bella,maja och emelie, + emmeli som ridlärare, å vi for ut i skogen och hade det bara bra;d jag hade lillamy,inte världens bästa ponny för mig. liten, men ganska rolig iaf:):).. hihi <3 nog har hon lite krut i sig hon också, men hon klår inte älsklingsronja! å jag är så suuuuuuuur!!! jag har inte ridit ronja sen, tisdags? sjuk onsdag,torsdag lite. åså nu får jag inte dra någonstans på hela helgen! ?!?!?!?!?!?! åååååååh, missar å rida ronja, missar tävlingen imorgon missar KULTURNATTA... depp... men jag har löst det så vilma rider henne i helgen, men jag vill ju ridaaaaaaaaaaa.. åååh. deeeeepppp!!! aja, ska rida hela veckan! mååstee. jag känner mig så dum när jag inte kan rida, och nu kanske jag ska tävla henne 17 juni så nu äre ba å tränaträna å ridaaaaaa. menmen, måste prata med sandra! berätta varför ja inte varit där idag å varför ja inte kan komma i helgen osv. ojoj, nu känns det som om jag bara babblar massa menmen.. isak far på söndag:/:/:/:/:/ kommer sakna min isbjööörn! <3<3<3<33 ;*
det är han där uppe på bilden btw!:) (L)
-
sebbe, bli bra nu! jag orkar inte känna mig så orolig hela tiden! du betyder så jävla mycket för oss alla! kämpa! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar